GZM ogółem
204 szt.
GZM ogółem
224 szt.
GZM ogółem
242 szt.
GZM ogółem
258 szt.
GZM ogółem
266 szt.
GZM ogółem
23 szt.
GZM ogółem
32 szt.
GZM ogółem
32 szt.
GZM ogółem
33 szt.
GZM ogółem
34 szt.
GZM ogółem
9407 miejsca
GZM ogółem
10894 miejsca
GZM ogółem
11915 miejsca
GZM ogółem
13157 miejsca
GZM ogółem
13479 os.
GZM ogółem
15176 os.
GZM ogółem
15928 os.
GZM ogółem
17564 os.
GZM ogółem
17990 os.
GZM ogółem
8483 os.
GZM ogółem
9647 os.
GZM ogółem
9751 os.
GZM ogółem
10960 os.
GZM ogółem
11281 os.
GZM ogółem
134 os./1000 dzieci
GZM ogółem
155 os./1000 dzieci
GZM ogółem
171 os./1000 dzieci
GZM ogółem
206 os./1000 dzieci
GZM ogółem
230 os./1000 dzieci
GZM ogółem
149 miejsca/1000 dzieci
GZM ogółem
175 miejsca/1000 dzieci
GZM ogółem
209 miejsca/1000 dzieci
GZM ogółem
247 miejsca/1000 dzieci
GZM ogółem
275 miejsca/1000 dzieci
GZM ogółem
696 szt.
GZM ogółem
706 szt.
GZM ogółem
720 szt.
GZM ogółem
730 szt.
GZM ogółem
72766 os.
GZM ogółem
72852 os.
GZM ogółem
73412 os.
GZM ogółem
74283 os.
GZM ogółem
894 os./1000 dzieci
GZM ogółem
907 os./1000 dzieci
GZM ogółem
902 os./1000 dzieci
GZM ogółem
922 os./1000 dzieci
Pokaż statystyki
Ładowanie…
x
x
Metody klasyfikacji
Naturalne przedziały
Kwantyle
Równe przedziały
Liczba klas
3
4
5
6
7
8
9
Paleta kolorów
Kolor granic
szt.
szt.
miejsca
os.
os.
os./1000 dzieci
miejsca/1000 dzieci
szt.
os.
os./1000 dzieci